Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice
Kukačka, Lukáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice Cíle: Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu HC Slavoj Velké Popovice a provedeném kvantitativním výzkumu, předložit konkrétní návrhy, které povedou ke zlepšení a oslovení většího počtu rodičů potencionálních hráčů. Metody: V práci byly použity kvantitativní výzkumné metody a výsledky šetření byly blíže popsány v analytické části práce. Kvantitativní metody probíhaly formou elektronického a osobního dotazování. Elektronického dotazování se účastnilo 75 rodičů, jejichž děti spadaly do kategorie přípravek a mladších žáků. Při osobním dotazování bylo osloveno 100 respondentů, kteří reprezentovali současný fanklub Slavoje Velkých Popovice Dalšími využitými metodami v práci byly neformální rozhovory s představiteli klubu a následná analýza interních dokumentů. Výsledky: Na základě vyhodnocení průzkumu bylo odhaleno, že marketingová komunikace týmu HC Slavoj Velké Popovice neefektivně využívá jednotlivé komunikační nástroje. Následná analýza poté odhalila hlavní příčinu, která souvisí s neaktuálností zveřejňovaných informací. Proto byly navrženy jednotlivá opatření, která klubu s rozvojem jednotlivých nástrojů pomohou. Klíčová slova: Lední hokej, marketing, marketing ve sportu, komunikace, propagace, klubové...
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Hanzálek, Jan ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Srbecký, Michal (oponent)
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Poptávka a marketinové možnosti v badmintonu
Hnilicová, Eva ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Nečadová, Marta (oponent)
Cílem práce je zmapovat situaci poptávky po badmintonu v České republice a ověřit, zda má tato poptávka rostoucí či klesající tendenci. Dále se zamyslet nad tím, jaké prostředky by napomohly rozvoji poptávky po badmintonu. Určitou perspektivou do budoucna je rozvoj marketingových aktivit. Možnosti sportovního marketingu se pokouším prezentovat na praktickém příkladu společnosti SPORT INVEST Marketing, zastupující současného nejlepšího českého badmintonistu.
Limity cenové politiky Organizačního výboru Mistrovství světa v klasickém lyžování
Kožíšková, Jana ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá organizací Mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci v roce 2009, jež patřila k největším sportovním akcím, které se dosud konaly v České republice. Práce bude pojednávat zejména o problematice zvolení vhodné cenové strategie u vstupného na lyžařský šampionát, neboť se na toto téma vedly rozsáhlé diskuze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.